آکادمی کلاسه چیست؟

آکادمی کلاسه چیست؟

آکادمی کلاسه با بهره گیری از اساتید متخصص و حرفه ای و با بیش از ۲۰۰۰ متر مربع فضای آموزشی و ارائه مدرک بین المللی معتبر در پی آموزش نیروی کار متخصص و مستعد بوده و در این راستا برگزار کننده دوره های کاربردی کسب و کار مانند آموزش ، راهبری آموزشی  Educational Coaching ، فروش ، فروش تلفنی ، بازاریابی ، بازاریابی تلفنی ، بازاریابی دیجیتال ، تله مارکتینگ ، دیجیتال مارکتینگ ، مذاکره ، روانشناسی فروش و ... می باشد.   

آکادمی کلاسه به دو دسته خدمات رسانی می کند:

  • مشاورین و کارمندان خود مجموعه دانش بنیان کلاسه به منظور پرورش پرسنل در جهت حرفه ای تر شدن ساختار فروش و بازاریابی و آموزش سازمان.
  • افراد جویای کار در حوزه های معرفی شده. در کسب و کار مدرن مشاغل جدیدی ایجاد شدند که در آینده به اشکال دیگری درخواهند آمد و ما هنوز نمی دانیم این مشاغل چه عناوینی دارند.

آموزش و دوره های آموزشی برای حضور در بازار کار امر بسیار مهمی است. هدف آکادمی کلاسه این است که نیروهای علاقه مند به دروس مذکور آموزش های بنیادی داشته باشند. حوزه های مذکور در هر زمینه کاری می تواند مفید باشد. بنابراین فعالیت آکادمی کلاسه ریشه ای بوده و تلاش مجموعه دانش بنیان کلاسه حمایت از نیروهای مستعد می باشد تا با تقویت بنیادین استعداد ها به رشد و ارتقای خود و در نهایت شغل فعلی یا آینده خود کمک کنند.

 

اگر به دنبال حال و آینده خود هستید با آکادمی کلاسه همراه باشید.